Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Re: Iconic Rams' Moments

May 15, 2019 01:32PM
Lots of good ones already taken.

I'll add another couple from last season on the good side:
Goff bouncing up from his QB sneak to seal the victory over Seattle and that fiery emotion we rarely see from him afterward.
Or Gurley and CJ mimicking Elliot's "spoon-feed" thing as we flipped the table on how the Dallas game was "supposed" to go.

Negative one... hmmmm....
Opening game of 2003 against NYG. Warner fumbled a bunch (team had six... was he responsible for all of them? I think so...) and threw an INT as well. He was concussed. Basically ended his career as a Ram. On top of the SB36 loss and the 2002 slump... ugh. The season went on to be a pretty good one, but Warner would never helm a Rams team again. When you think about Dickerson, Bettis, SJax... all guys who could have accomplished so much more with the Rams under better circumstances... well, Warner's departure is another "iconic" moment in that vein.
SubjectAuthorViewsPosted

  Iconic Rams' Moments

ramBRO380May 14, 2019 03:28PM

  Re: Iconic Rams' Moments

Deadhead Ram87May 14, 2019 04:08PM

  Sorry, LMcC to Ron Smith...

Deadhead Ram39May 15, 2019 08:57AM

  Re: Iconic Rams' Moments

LoboRam71May 14, 2019 04:35PM

  Both of mine are late in 1979 season.

Ramgator66May 14, 2019 05:29PM

  Some Ricky Proehl love

PeoriaRa54May 15, 2019 05:03AM

  So many

NewMexicoRam39May 15, 2019 09:24AM

  Re: Iconic Rams' Moments

sacram43May 15, 2019 09:34AM

  Re: Iconic Rams' Moments

LMU9332May 15, 2019 09:44AM

  Yep..

sacram19May 15, 2019 01:21PM

  Re: Yep..

Killrazor0May 20, 2019 12:23AM

  Lott covering ground to block pass to Flipper burst the bubble.

Ramgator19May 15, 2019 02:37PM

  Re: Iconic Rams' Moments

Speed_Kills36May 15, 2019 11:28AM

  Re: Iconic Rams' Moments

Killrazor1May 20, 2019 12:32AM

  Re: Iconic Rams' Moments

EternalHorns27May 15, 2019 01:32PM

  Iconic Rams' Moments: Hmmm you guys covered them

Florida_Ram58May 15, 2019 03:35PM

  You covered them. I would throw in "the TACKLE" Attachments

stlramz14May 18, 2019 03:04PM

  OMG... so many

Atlantic Ram30May 15, 2019 04:14PM

  Dec 22 1974 Isiah Robertson pick 6

JoeMad21May 17, 2019 07:24AM

  Favorite moment during a bad year.....1992

Ramgator26May 17, 2019 08:14AM

  A couple not mentioned yet

LMU9322May 17, 2019 03:17PM

  Re: so many... Flipper Anderson game

Speed_Kills11May 18, 2019 05:34PM

  Re: so many... Flipper Anderson game

LMU938May 19, 2019 06:07AM

  Re: A couple not mentioned yet

Killrazor1May 20, 2019 12:20AM

  Games not mentioned...

Ramsfsninmd12May 19, 2019 06:19AM

  Re: Iconic Rams' Moments

Shaky12May 19, 2019 07:45AM