Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

For me (VIDEO)

February 16, 2017 04:21PM
Quote
Ram49
....I dunno my man.....I'm not sure a combo of Britt and Garcon is going to scare anyone.

Personally.....I think they a 'longer' WR.....an Alshon Jeffrey type. Or can they make a trade for Allen Robinson?

I'd love to see Garcon REPLACE Britt and then get a burner oppo him.

My friend I know you are not high on Garcon but he's a better all around wr than Britt. PG can take the short pass and break it for huge gains, he's a better route runner than Britt too and with better hands imo.

I've seen PG for a long time (he went to the same small college as my daughter, before she got there mind you - they (Mount Union) are a dynasty in D3 football, same school Cecil Shorts went too also) and have always admired his skill set.

As good as his numbers were in DC you have to consider the stupid level of offensive weapons they have there too which hurt his stats as well.

IF this happens my friend, I promise you will fast come to love this guy.

Give me some of this any day! [www.youtube.com]

Young Boldin my friend!



1/12/2017: Let the Sean McVay era begin!
SubjectAuthorViewsPosted

  Steve Wyche: Pierre Garcon Could Join the Rams --NFL Video

RamBill793February 16, 2017 04:41AM

  Re: I certainly hope so...NM

laram88February 16, 2017 05:00AM

  Re: I certainly hope so...NM

CraigMatson118February 16, 2017 05:12AM

  Wishful thinking.....

RAMbler112February 16, 2017 05:18AM

  Re: I certainly hope so...NM

oldschoolramfan73February 16, 2017 05:18AM

  Gar

NewMexicoRam60February 16, 2017 09:03AM

  Re: Tavon Running Free ...

Classicalwit58February 16, 2017 03:36PM

  Re: Tavon Running Free ...

Rams4346February 16, 2017 05:35PM

  Re: Steve Wyche: Pierre Garcon Could Join the Rams --NFL Video

RFIP147February 16, 2017 05:29AM

  Re: Yep, you did...

laram119February 16, 2017 05:38AM

  Re: I might feel better about it

Speed_Kills77February 16, 2017 09:21AM

  Pryor is a pipe dream LOL

LesBaker72February 16, 2017 09:29AM

  Re: man pickings are slim

Speed_Kills134February 16, 2017 05:34AM

  Re: man pickings are slim

dzrams95February 16, 2017 06:49AM

  Re: Wring question IMO...

laram89February 16, 2017 06:59AM

  Re: Wring question IMO...

dzrams79February 16, 2017 07:11AM

  Re: Oh I get it now responding to a notion..NM

laram45February 16, 2017 07:24AM

  beggars can't be choosers

LMU9373February 16, 2017 06:57AM

  Patriots win Super Bowls

IowaRam79February 16, 2017 07:10AM

  Re: man pickings are slim

Rams4371February 16, 2017 07:23AM

  Re: Idk

Speed_Kills51February 16, 2017 09:02AM

  He would be a positive addition

LesBaker50February 16, 2017 09:13AM

  Finally a move that makes sense

joram52February 16, 2017 09:20AM

  Jackson's production swamps that of Austin

The_Bad_Guy34February 18, 2017 03:58AM

  Exactly. Is he better than Britt?

Ram4979February 16, 2017 08:58AM

  Imagine having two Britts

LesBaker85February 16, 2017 09:21AM

  Enh

Ram4965February 16, 2017 09:38AM

  Re: Enh

RamJr59February 16, 2017 09:48AM

  For me (VIDEO)

RFIP40February 16, 2017 04:21PM

  Re: Enh

no name33February 17, 2017 03:36AM

  Re: I certainly hope you're kidding...

laram101February 16, 2017 11:06AM

  Re: I certainly hope you're kidding...

CraigMatson75February 16, 2017 12:07PM

  hope they sign both

Hazlet Hacksaw58February 16, 2017 12:17PM

  Re: hope they sign both

Killrazor42February 17, 2017 01:21AM

  Re: I certainly hope you're kidding...Sign Him

RamJr61February 16, 2017 04:52PM

  Nah

Ram4937February 17, 2017 10:03AM

  better depth chart...

LMU9358February 17, 2017 03:07AM

  Don't see this

RFIP47February 17, 2017 03:53AM

  Re: better depth chart...

Rams4341February 17, 2017 06:39AM

  Logically Garcon is gonna happen.

max107February 17, 2017 04:13AM

  sign him!!! and draft the kid from USC

ferragamo7967February 17, 2017 10:01AM

  Garcon would be nice

zn54February 17, 2017 05:58PM

  An improvement!

jemach35February 19, 2017 05:36AM