Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Re: Oh I get it now responding to a notion..NM

February 16, 2017 07:24AM
Quote
dzrams
Quote
laram
Quote
dzrams
how often do game-changers hit free agency?[/quote

The question is how often do valuable players hit free agency?

The answer? Every year.

I would take Sanu, Jenkins, Jones or Mack right now, wouldn't you??

Yeah we’re in agreement. That was kind of my point.

If we’re only looking for game-changer then we’ll be disappointed every year. But valuable, key pieces are there to be had. Garcon would be one to me.



“It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it.”


― Aristotle

Laram
SubjectAuthorViewsPosted

  Steve Wyche: Pierre Garcon Could Join the Rams --NFL Video

RamBill849February 16, 2017 04:41AM

  Re: I certainly hope so...NM

laram115February 16, 2017 05:00AM

  Re: I certainly hope so...NM

CraigMatson157February 16, 2017 05:12AM

  Wishful thinking.....

RAMbler141February 16, 2017 05:18AM

  Re: I certainly hope so...NM

oldschoolramfan97February 16, 2017 05:18AM

  Gar

NewMexicoRam83February 16, 2017 09:03AM

  Re: Tavon Running Free ...

Classicalwit88February 16, 2017 03:36PM

  Re: Tavon Running Free ...

Rams4378February 16, 2017 05:35PM

  Re: Steve Wyche: Pierre Garcon Could Join the Rams --NFL Video

RFIP182February 16, 2017 05:29AM

  Re: Yep, you did...

laram149February 16, 2017 05:38AM

  Re: I might feel better about it

Speed_Kills95February 16, 2017 09:21AM

  Pryor is a pipe dream LOL

LesBaker98February 16, 2017 09:29AM

  Re: man pickings are slim

Speed_Kills166February 16, 2017 05:34AM

  Re: man pickings are slim

dzrams129February 16, 2017 06:49AM

  Re: Wring question IMO...

laram120February 16, 2017 06:59AM

  Re: Wring question IMO...

dzrams112February 16, 2017 07:11AM

  Re: Oh I get it now responding to a notion..NM

laram70February 16, 2017 07:24AM

  beggars can't be choosers

LMU9391February 16, 2017 06:57AM

  Patriots win Super Bowls

IowaRam96February 16, 2017 07:10AM

  Re: man pickings are slim

Rams4394February 16, 2017 07:23AM

  Re: Idk

Speed_Kills67February 16, 2017 09:02AM

  He would be a positive addition

LesBaker75February 16, 2017 09:13AM

  Finally a move that makes sense

joram71February 16, 2017 09:20AM

  Jackson's production swamps that of Austin

The_Bad_Guy51February 18, 2017 03:58AM

  Exactly. Is he better than Britt?

Ram4996February 16, 2017 08:58AM

  Imagine having two Britts

LesBaker119February 16, 2017 09:21AM

  Enh

Ram4983February 16, 2017 09:38AM

  Re: Enh

RamJr83February 16, 2017 09:48AM

  For me (VIDEO)

RFIP66February 16, 2017 04:21PM

  Re: Enh

no name61February 17, 2017 03:36AM

  Re: I certainly hope you're kidding...

laram132February 16, 2017 11:06AM

  Re: I certainly hope you're kidding...

CraigMatson97February 16, 2017 12:07PM

  hope they sign both

Hazlet Hacksaw117February 16, 2017 12:17PM

  Re: hope they sign both

Killrazor65February 17, 2017 01:21AM

  Re: I certainly hope you're kidding...Sign Him

RamJr98February 16, 2017 04:52PM

  Nah

Ram4964February 17, 2017 10:03AM

  better depth chart...

LMU9378February 17, 2017 03:07AM

  Don't see this

RFIP70February 17, 2017 03:53AM

  Re: better depth chart...

Rams4364February 17, 2017 06:39AM

  Logically Garcon is gonna happen.

max135February 17, 2017 04:13AM

  sign him!!! and draft the kid from USC

ferragamo7981February 17, 2017 10:01AM

  Garcon would be nice

zn73February 17, 2017 05:58PM

  An improvement!

jemach49February 19, 2017 05:36AM