Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Agreed

February 21, 2020 09:36PM
I love the fact that the Ram Coaches are putting in the time at this early in the season. I think we will be pleasantly surprised
SubjectAuthorViewsPosted

  I fear that the Rams are gonna have to ‘make do’ with many positions this season...

Rams43424February 21, 2020 11:38AM

  As bad as things seemed (O line), the Rams SHOULD have been in playoffs this past season

Ramgator106February 21, 2020 11:58AM

  Re: Amazing isn't it

merlin110February 21, 2020 03:07PM

  Re: Iike I said 9-7 ceiling

Speed_Kills124February 21, 2020 12:17PM

  Re: Iike I said 9-7 ceiling

Rampage2K-98February 21, 2020 12:56PM

  Re: Making predictions this early into the offseason

merlin97February 21, 2020 02:07PM

  Re: Making predictions this early into the offseason

Rams4377February 21, 2020 02:11PM

  Re: lol

Speed_Kills48February 22, 2020 06:53AM

  Re: I didn’t make a prediction

Speed_Kills56February 22, 2020 06:50AM

  Re: I don't see any confusion

merlin54February 22, 2020 07:59AM

  Re: Well calling it confusion

Speed_Kills47February 22, 2020 08:05AM

  Re: Dude

merlin54February 22, 2020 08:06AM

  Re: you own it

Speed_Kills92February 22, 2020 08:09AM

  Re: you own it

merlin51February 22, 2020 08:14AM

  Re: wow

Speed_Kills44February 22, 2020 08:34AM

  Re: you own it

Rampage2K-50February 22, 2020 09:29AM

  Re: yeah whatever man lol

Speed_Kills66February 22, 2020 09:40AM

  Re: yeah whatever man lol

zn110February 22, 2020 09:45AM

  Re: yeah

Speed_Kills49February 22, 2020 09:55AM

  I see the distinction and it's real

zn51February 22, 2020 09:43AM

  Re: thx zn

Speed_Kills43February 22, 2020 09:49AM

  Re: I see the distinction and it's real

Rampage2K-49February 22, 2020 10:01AM

  Re: why is it silly?

Speed_Kills44February 22, 2020 10:13AM

  Re: why is it silly?

Rampage2K-39February 22, 2020 10:17AM

  accept that there are different views?

zn52February 22, 2020 10:22AM

  Re bingo great post nm

Speed_Kills39February 22, 2020 10:33AM

  Re: +1...nm

dzrams36February 22, 2020 10:35AM

  Re: accept that there are different views?

Rampage2K-45February 22, 2020 10:40AM

  Re: accept that there are different views?

Rampage2K-58February 22, 2020 10:42AM

  Re: accept that there are different views?

Speed_Kills48February 22, 2020 10:46AM

  Re: I don't see any confusion

Rampage2K-43February 22, 2020 11:13AM

  Re: Iike I said 9-7 ceiling

Rams4367February 21, 2020 02:09PM

  Re: Iike I said 9-7 ceiling

Classicalwit59February 21, 2020 06:02PM

  That describes every NFL team.

Ramgator46February 22, 2020 03:24AM

  Re: Iike I said 9-7 ceiling

Rampage2K-45February 22, 2020 09:39AM

  I think they will be better

zn71February 22, 2020 10:58AM

  way too early to tell

stlramz86February 21, 2020 12:48PM

  Re: way too early to tell

zn92February 21, 2020 12:55PM

  Re: way too early to tell

Rampage2K-68February 21, 2020 01:00PM

  McVay is intense and not stupid

ferragamo7972February 21, 2020 03:55PM

  Re: yup

Speed_Kills41February 22, 2020 07:21AM

  Dont fear failure

PHDram82February 21, 2020 01:16PM

  Agreed

Los Angeles Lenny59February 21, 2020 09:36PM

  Re: Nah

Speed_Kills44February 22, 2020 07:28AM

  Every team has to make do at some positions

LMU9382February 22, 2020 04:21AM

  Like This!! /\ /\ /\ /\ /\ /\ /\ /\ .......NM

Crazylegs49February 22, 2020 06:24AM

  I don't think its that bad

Deadpool80February 22, 2020 04:34PM

  I don't get that deep.. my reasoning is...

JamesJM80February 22, 2020 04:54PM

  Re: I don't get that deep.. my reasoning is...

zn87February 22, 2020 07:14PM

  Said my reply so badly I deleted it...

JamesJM64February 22, 2020 07:33PM

  Re: Said my reply so badly I deleted it...

zn72February 22, 2020 08:27PM

  I wan't thinking of you ZN...

JamesJM57February 22, 2020 09:10PM

  Re: I wan't thinking of you ZN...

zn54February 23, 2020 04:32AM